Powered By Blogger

Friday, January 29, 2010

dying in the place of someone i love seems like a good way to go....

arghhhh...aku???
aku pn da ase aku lain...myb sbb aku pk sgt kot sal dia...
aku nk mtk mf kt kwn2...sbb aku mnyepi skang...
aku pn da x epi cm dlu..
kdg2 aku ok,pastu tbe2 aku akn jd len...nanges...pk kan dia...
mle2 aku ingt aku bley xde dia...tp,nanye aku xle...ckit pn xle...
tah r...xtau nk ckp cne....
byk sgt bnda nk pk...parents,study,dia...
susah r jd aku...
susah sgt...
jalod ckp,tuhan xkn uji aku...kalu aku xkuat....
urmmm.aku cbe jd kuat...cbe bz kan dri..
tp,de mse2,aku ttp akn ingt dia...
kalu tau cmni...aku xmau pn knal dia....
tp,ni tkdir aku...
aku lari jao ne pn,prgi ne pn...
da tkdir,bnda ni still akn jadi...
da r...i've no mood...

No comments:

Post a Comment